Stránky

sobota 17. marca 2012

Recenzia : Paletka ALVERDE

Ako som už písala - mám veľmi rada značku ALVERDE, ale táto paletka im vyšla tak na pol. Očné tiene (3) sú v podstate nepoužiteľné ,pretože ich pigment je slabý a na mne vôbec nevynikol- možno je to tým , že som naozaj veľmi bledá :) Príjemne ma prekvapila lícenka, ktorá ma hnedasté zafarbenie a dlho vydrží - aspoň na mne :) K tomu sú pridané tri druhy rúžov, ktoré som však ešte  netestovala, nie som nejaký zásadný fanúšik rúžov. Prikladám obrázok paletky - naľavo sa nachádzajú očné tiene, v strede lícenka a vpravo už spomenuté rúže. Čo však musím pochváliť je balenie.
Je pevné , dobre sa otvára a má veľké zrkadielko






Paletka sa predávala ešte vo verzii s bielo-šedo-čienymi tieňmi a do červena ladenými rúžmi ,stála 4 € .
Poznáte tento výrobok ? Aký dojem vo vás zanechal ?

P.S.: Už zajtra sa môžete tešiť na post o mojich minikabelkách :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár :)