Stránky

štvrtok 15. marca 2012

Nová kabelka

Moja nová kabelka , na ktorú som mala zálusk odkedy prišla v novej kolekcii do obchodov. Je to značka F&F a včera som ju vymákla v zľave- takže som neváhala a je moja.Páči sa mi jej kvetinový vzor.Nemám postavu na to, aby som si mohla kúpiť, hit tejto sezóny, kvetované gate -  vyriešila som to teda kvetovanou kabelkou :) Stále so sebou vláčim nejakú knihu ,takže jej veľkosť mi vyhovuje. K tomu vám prikladám topánky tej istej značky , ktoré som si kúpila ešte minulý rok a zajtra ich konečne môžem vyvetrať do práce  a veľmi sa na to teším.




  Máte radi veľké kabelky ?? Ako sa vám páči trend kvetov ?? 


P.S.: Zajtra sa môžete tešiť na mňa v kroji a počas víkendu pridám post o mojich minikabelkách :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár :)