Stránky

štvrtok 1. marca 2012

Počítač štrajkuje

Keďže môj počítač sa rozhodol štrajkovaťa bude potrebovať generálku ďalší príspevok priletí asi až budúci týždeň , čo ma teda nesmierne mrzí . Takže ako satisfakciu prikladám aspoň topánky , ktoré ma zaujali a nad niektorými z nich aj  rozmýšľam . Topánky milujem , ako aj kabelky . Ak niektorá z vás videla film ,, Pozná ju ako svoje topánky,, s Cameron Diaz , bola tam pekná replika o tom , že topánky vám sadnú vždy, ak ste nevideli - pozrite :)


Oboje by mala predávať značka Humanic, rozmýšľam nad tými prvými . Druhé sú v nemilosti , bohužiaľ ,pretože nemám rada platformy a nie sú vhodné ani do mojej práce. Ale tie farby to je niečo :)
Tento rok sa chystám na kamarátkinu svadbu , šaty už mám a určite ich uvidíte aj na blogu , hľadám k šatom niečo jednoduché , vo farbe nude , aby som ich mohla využiť aj pri iných príležitostiach . Zatiaľ mám dvoch adeptov : prvé sú z Humanicu a druhé z Deichmannu . S Deichmannom nemám najlepšie skúsenosti , ale kedže ide o topánky , ktoré sa nenosia každý deň , dávam tejto značke ešte šancu :)

Ako ste na tom vy ?? Milujete topánky ??  Všímate si na druhých , čo majú obuté ??
Myslím si , že toto nie je posledný post o topánkach :) Rada si prečítam vaše názory a pokúsim sa ,čím skôr pridať ďalší článok , ktorý už je predpripravený a čaká len na to , kým sa počítač ,,zregeneruje ,, :)
Želám pekný deň

2 komentáre:

  1. Ty první botky jsou opravdu krásné, ale nevím, jestli právě bez té platformy nebudou nepohodlné.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu , je možné , že tie modré budú omnoho nepohodlnejšie ako tie na platforme .Som dosť vysoká a príde mi zvláštne byť ešte aj na platforme , ale už len pre radosť ich skúsim , pretože farebne sú neskutočné. Ty nosievaš platformy ??

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)