Stránky

sobota 10. marca 2012

Moje nové jarné prírastky

Musím sa priznať som topánkový  maniak .Do mojej zbierky tento rok pribudli zatiaľ tieto dva páry od značky F&F a už sa veľmi teším , keď ich budem môcť začať nosiť. Prvé sú lakované  lodičky , majú béžovú farbu, stáli 12 € , druhé sú staroružové balerínky a vyšli 9 €. Aj keď mám rada topánky na vysokom podpätku , kvôli práci volím radšej pohodlnejšie typy topánok , v ktorých dokážem existovať celý deň - buď niečo s primeraným podpätkom alebo balerínky :)

Tu sú moje najnovšie úlovky :





Keď bude ča, pokúsim sa odfotiť moju súčasnú zbierku topánok :) Snáď sa zmestia do záberu všetky :)
Ako sa vám pozdávajú moje nové topánky ??
Volíte radšej nízke alebo vysoké topánky na bežné nosenie ?? Aké je vaše maximum pri výške podpätku??

2 komentáre:

  1. tie sú nadherne :)
    ja stale rozmyslam či si kupit alebo nekupit tie na opatku len mi prídu prílis leskle jaaaaaaaj

    no a k otazke :D ja milujem vysokanske topánky, ked som najvyssia :DD ale moj ortoped mi ich zakazal, musím priznat ze v nich vydrzim tak hodinu ale tak no ... takze častejsie volím balerinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kúpila som si tie lesklé aj napriek tomu , že doteraz ma to nelákalo, ale tieto boli láska na prvý pohľad :) ja si zase nemôžem dovoliť vysoké topánky kvôli práci ažtak často , ale keď mám free day tak sa rada nalodím do lodičiek :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)