Stránky

utorok 13. marca 2012

Every day

Sľúbila som vám článok o kozmetike, ktorú používam každý deň resp. sa ňou maľujem.
 A ako som sľúbila, tak aj plním . 

 Všetko, čo používam na bežné líčenie pohromade


Moja najobľúbenejšia kozmetika ALVERDE - make-up, korektor a púder.Všetko v najsvetlejšom odtieni.Som bledula.


 Očný tieň od MISS SPORTY - 108 Romance , ceruzka na obočie od ESSENCE - brown a najlepšia špirála od MAYBELLINE Volume Express v odtieni Brown .Čierne špirály mi nerobia dobre na oči.


 Farba na líčka od MISS SPORTY 002 Rose




Ceruzka na ústa a rúž od značky ESSENCE - 52 In the Nude a ceruzka v podobnej farbe.Okrem toho používam už spomínané lesky od ALVERDE a balzám od Panthenolu
Želám vám príjemný večer :)

2 komentáre:

  1. ahoj,
    ja som si velmi oblúbiľa dekoratívnu kozmetiku od ELFu.. super kvalita a ešte lepšia cena :)

    z "normalnej" kozmetiky mam rada biodermu a avene :)

    adriana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ELF som si vďaka tebe obľúbila aj ja , no bežne ostávam verná panthenolu , značke nivea a z dekoretívnej u mňa vedie alverde :) želám ti pekný deň

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)