Stránky

pondelok 12. marca 2012

Nohavice

Vďaka môjmu priateľovi mám konečne plne funkčný počítač , za čo som mu nesmierne vďačná a ľúbim ho :) Keďže mi v práci začína úplne šialený mesiac, budem sa snažiť písať posty aspoň cez víkend a vo väčšom počte , aby bolo ,čo čítať počas týždňa :) Dnes vám prinášam pár fotiek na moje nové nohavice. Musím sa priznať, že veľmi rada nosím šaty   a sukne , ale vzhľadom na prácu , sa viac ocitám v nohaviciach . Sľúbila som si však , že budem nosiť šaty častejšie. Cítim  sa v nich príjemne a ženskejšie a preto sme ženy , aby sme vypadali žensky :) Takže sa už teším na slniečko.
Ale späť k nohaviciam.Prvé sú z GATE-u , kúpila som si ich vo výpredaji za 5€ a dostali ma farbou - sú krásne červené .Veľmi rada nosím béžovú , pri ktorej to pekne vynikne :) Druhé nohavice sú z malého obchodíku u nás v meste a boli tiež vo výpredaji , i keď ich cena nebola až taká nízka ako u prvých , dostali ma kvalitou , príjemným materiálom. Stáli 10 € , majú kaki farbu a zančka je DROMEDAR . Tie som stihla už aj vyskúšať, veľmi pekne sa dopĺňajú s výraznými farbami ako koralová , červená , ale pekne vyniknú aj s bielej. Bohužiaľ, nemám žiadnu fotku z outfitu.

 nohavice z GATE-u

 nohavice značky Dromedar 

Ešte prikladám jednu zabudnutú fotku, kde je moja červená čapica - vyšla necelé 2€, taktiež výpredaj v GATE
 
Neviem ako to robíte vy , ale ja akosi neviem, koho by som s tým fotením - mojej osoby - otravovala ...to ešte budem musieť domyslieť . Čo by ste mi poradili ??
V najbližších postoch pre vás chystám tip na ďalšiu knihu , fotky mojej obľúbenej kozmetiky , ktorú používam počas dňa a ako bonus na konci týždňa - mňa v kroji - navliekam sa do neho kvôli práci , tak snáď to bude mať úspech :)

2 komentáre:

  1. co by sme bez tych nasich chlapov robili vsak:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemyslím si , že by som bola úplne ľavá v počítačoch , ale niektoré veci radšej nechám na drahého - predsalen som si potom istejšia , že to bude fungovať :) Inak máš pekný blog :) a ďakujem za komentár.

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)