Stránky

utorok 13. marca 2012

Oddych

Ak si chcete večer oddýchnuť a namiesto počítača a televízie, chcete do rúk zobrať nejakú light knihu, tak vám chcem jednu odporučiť. Nie je to nič zamilované, ale príjemne sa pri tom oddychuje . Je to jedna z tých kníh , ktorá vás natoľko vtiahne do deja, že sa tešíte na pokračovanie. Mám to otestované aj na priateľovi, pretože som mu ju dala prečítať :)
Je to kniha , ktorá je na rôznych portáloch zaradená medzi detskú literatúru . Ja už sa medzi deti neradím :) - už dosť dlho a napriek tomu som ju zhltla na jeden dych. Ak máte chuť vydať sa opäť po stopách víl, škriatkov, spoznať dvoch malých hrdinov a sledovať ako dobro bojuje so zlom, tak je táto kniha ako stvorená pre vás. Niekedy nie je na škodu vnoriť sa opäť do víru fantázie.
Názov trilógie je FABLEHAVEN.Prikladám aj obaly kníh: Čaroles, Východ večernice, Epidémia tieňov. Ak vás knihy zaujali , nájdete o nich bližšie info v každom dobrom internetovom knihkupectve a potom už len hor sa do knižnice :)




Ak si prečítate alebo niekto z vás to už čítal dajte vedieť ako sa vám knihy páčili budem veľmi rada :) a aby som nezabudla dodať ide o fantasy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár :)