Stránky

sobota 10. marca 2012

Jarný kabát

Kabát som objavila v sekáči a musím sa priznať , nekúpila som ho hneď . Najskôr som si premyslela , či ho skutočne chcem a až potom som sa vrátila a kúpila ho . Bol ako také ranené zvieratko. Chýbali mu gombíky. V jeho prospech však hrala značka , ktorú mám rada ATMOSPHERE , hrubší materiál - kým nie je na jar dostatočne teplo :), krásna guličková podšívka  a samozrejme priaznivá cena. Moja ďalšia cesta viedla do galantérie , kde som mu zaobstarala nové gombíky , avšak ešte nebol čas prišiť ich. A tak na fotkách uvidíte len verziu ,keď sú na kabáte položené :)

Dúfam , že sa vám budem páčiť tak ako mne a nájdete v ňom to pekné ,aj keď bez gombíkov :)




 Chýbajúci gombík
Ukážka nového gombíku 

Pokúsim sa , čím skôr urobiť aj nejaké fotky outfitov, no najskôr budem musieť nájsť niekoho ochotného :) 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár :)