Stránky

piatok 2. marca 2012

Btw.

 Kým sa môj počítač umúdri a ja budem môcť napísať obšírnejší článok, posielam vám aspoň niečo pre radosť :) V najbližšom poste by som vám veľmi rada ukázala , čo som si dokúpila do môjho jarného šatníka. Musím sa priznať , že veľmi rada nakupujem vo výpredajoch a sekáčoch a vôbec mi to nepríde zvláštne , mám svoje obľúbené miesta aj značky a občas zablúdim aj k číňanovi . Sú veci , ktoré si  však radšej kúpim v klasickom obchode ako spodné prádlo a pod.


Ako ste na tom vy?? Nakupujete len v značkových obchodoch , alebo vám nerobí problém hľadať poklady aj v menších butikoch ?? Nájdete si niečo aj u číňancov ??Ktorým obchodom sa vyhýbate a prečo ??
Želám pekný deň :)

4 komentáre:

  1. Jednoznacne sekace ...;))

    Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tam sa vždy dá objaviť nejaký poklad :) a často aj značkový :) V ďalšom statuse uvidíš aký kabát som objavila v sekáči , len mu treba ešte trochu pomôcť do úplnej krásy - chýbali mu gombíky :) Pekný deň Adi

      Odstrániť
    2. kabatik sa mi velmi paci :) to je kupovane v tom malom utulnom sekaci?

      adriana

      Odstrániť
    3. ten kabátik je skutočne kupovaný v malom útulnom sekáči :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)