Stránky

piatok 6. júla 2012

YVES ROCHER - hydra vegetal

Tento produkt som dostala k meninám , no mala som možnosť používať ho už o čosi skôr ako boli moje meniny. Ide o čistiaci gél pre normálnu a zmiešanú pleť. Obsahuje niečo , čo by som opísala ako vzdušné bublinky . Má modrastú farbu a ľahkú príjemnú vôňu. Keďže som ho dostala, presnú cenu neviem , ale značka má svoju webovú stránku TU a momentálne je v akcii za 5,90 €



Čo výrobok ponúka ???

Mal by zbavovať pleť nečistôt a líčenia ako i prebytku kožného mazu.Pleť by mala byť čistá a svieža - rozjasnená . Aplikovať by sa mal ráno a večer na navlhčenú pokožku . Treba ho jemne vmasírovať a potom dôkladne opláchnuť. Samozrejme je potrebné sa vyhnúť očiam :)



Na obrázkoch nie sú bublinky veľmi viditeľné , ale v tube aspoň môžete vidieť jeho farbu.

Moje hodnotenie:

Produkt spĺňa , čo ponúka. Pleť mi po ňom zostáva príjemne hladká, ale nie vysušená. Upokojí. Aplikujem ho len večer, keď sa sprchujem a úplne mi to stačí. Je príjemný počas týchto letných dní a najmä počas týchto horúčav , kedy som sa aj ja vzdala na pár dní líčenia, pretože neprinášalo požadovaný efekt a chodím radšej nature. Večer mám však pocit, že som nachytala všetok prach a tento čiastiaci gél mi poskytne pocit čistoty. Ak máte radi čistiaci gély myslím , že s ním budete spokojné.


Máte s čistiacim gélom od YVES ROCHER nejaké skúsenosti ???Či už pozitívne alebo negatívne :)

2 komentáre:

  1. s cistiacimi gelmi od YR skusenost nemam, ale mama nedavno k nakupu dostala sprchac a je celkom fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sprchové gély majú super -som s nimi spokojná, mám o jednom nachystaný post :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)