Stránky

sobota 14. júla 2012

Laky Essence - Modern Romance a Space Queen

Rada by som vám predstavila laky Essence - Modern Romance a Space Queen . Lak Space Queen mám v zbierke už o niečo dlhšie a využívam ho najmä na farebné laky. Práve kombinácia Space Queen a Modern Romance sa mi veľmi páči. Bohužiaľ v tomto poste bude chýbať fotka, kde ich mám spolu, pretože som to zabudla odfotiť , čo ma veľmi mrzí.


04 Space Queen


44 Modern Romance

Prikladám aj niekoľko fotiek ako vypadá Modern Romance na rukách ...


Lak Modern Romance je veľmi jemný a sú potrebné aspoň dve vrstvy ako na fotkách , aby bolo aké také krytie.Teraz cez leto nosím veľa farebného oblečenia a tak laky na nechtoch ladím skôr do neutrálnych farieb a medzi ne počítam aj tento lak . Asi sa pýtate prečo som sem dala aj trblietkavý lak space Queen? dôvod je jednoduchý. Nie som z tých báb ,čo doma nič nerobia a tak sa lak začne samozrejme olupovať , ale keďže sa mi páči mať ho - jeho životnosť som predĺžila práve prostredníctvom Space Queen, ktorý som nalakovala na konce nechtov a tým prekryla prípadné nedostatky :)





Ako sa vám páči tento odtieň ??
 Máte radi jemné farby lakov na nechtoch ??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár :)