Stránky

pondelok 2. júla 2012

ESSENCE cooling eye roll-on

Tento chladivý roll-on na unavené oči som náhodou objavila v drogérii pri mojich potulkách za niečím úplne iným .Myslím si, že sa nám to stáva všetkým, že niečo zháňame a odchádzame s iným tovarom. Tak to bolo aj pri kúpe tohto produktu. Občas sa mi stáva, že sa zobudím a moje oči sú spuchnuté. Väčšinou, keď sa zle vyspím alebo v lete, preto som sa rozhodla tento malý zázrak vyskúšať a čo sľubuje ???

Tento výrobok by mal byť 100 % bez alkoholu a parfumu. Ponúka okamžité osvieženie, chladí a intenzívne hydratuje pokožkuv okolí očí. Je obohatený uhorkovým výťažkom , ktorý má zmierňovať opuch očí a bojovať proti známkam únavy. Môže sa používať aj na nalíčenú tvár.


Moje hodnotenie :
Výrobok používam najmä ráno, keď sa mi zdajú oči pripuchnuté alebo unavené. Je bez vône, čo mi vyhovuje . Príjemne schladí okolie očí a po pár minútach sú oči odpuchnuté. Roll-on je veľmi dobre pohyblivý, takže nie je potrebné tlačiť . Nemal na mne žiadne vedľajšie účinky. Presnú cenu si nepamätám(cca 2 € ) , nebolo to nič čo by zruinovalo vašu peňaženku. Ak hľadáte niečo neparfemováné, chladivé - určite  odporúčam. K tomu mám veľmi rada produkty , ktoré obsahujú výťažky uhorky :)

2 komentáre:

  1. Zajímavý tip! Super! Určitě se po něm kouknu, ale u nás jsem an něj teda ještě vůbec nenarazila...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vy máte tiež veľa prípravkov,ktoré ma na blogoch oslovia,ale u nás ich nemôžem zohnať :) Ale skús, som s ním spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)