Stránky

sobota 21. júla 2012

YVES ROCHER edicia granatové jablko


Jardins du Monde - sprchový gél s granátovým jablkom (na fotke v pravo)- obsahuje výťažok z granátového jablka , gél z bio aloe vera ,čistiacu bázu - rastlinného pôvodu , rastlinný glycerín. Neobsahuje žiadne živočíšne zložky a má pH neutrálne k pokožke . Pokožka po ňom ostáva príjemne svieža a hladká . A krásne vonia.V týchto dňoch ho zoženiete za 1,99 €.

Rozjasňujúca maska s granátovým jablkom pre sviežu a žiarivú pleť(na fotke naľavo).Aplikuje sa 1 až 2x týždenne na tvár a necháva sa pôsobiť tri minúty.Používam ju pravidelne už 4 mesiace a musím sa priznať , že  som si dokúpila ďalšiu , pretože som s ňnou veľmi spokojná.Masku nanesiem na tvár , keď si umývam vlasy nad vaňou a kým si zmyjem šampón, môžem ju dať práve dole. Pleť po nej ostáva hebká a hydratovaná. Po maske si nedávam už ani žiadny krém , pretože sa mi páči ten pocit , ktorý je po aplikácii. Určite odporúčam. Cena sa pohybuje okolo 3,50 €.

Balzám na pery Yves Rocher s malinovou vôňou - tento produkt som dostala ako prekvapenie ešte k narodeninám a musím sa priznať, že ma príjemne prekvapil (jeho cenu žiaľ neviem ), i keď jeho aplikácia nie je práve najlepšia , pretože sa nanáša prstami a keďže nosím dlhšie nechty vždy mi za nimi trochu ostane. Vôňa mi skôr pripomína vôňu lesných malín a cítim ju aj po nanesení na pery. Je pevnejšej konzistencie, míňa sa pomaly , mám ho niečo cez tri mesiace a takmer vôbec neubúda - alebo to aspoň tak vypadá :)
Stal sa stálou súčasťou mojich vecí v kabelke.

Aké máte skúsenosti s kozmetikou Yves Rocher ???

1 komentár:

  1. Od Yves Rocher,jsem měla jen nějaký ty sprchový gely ( ostudáááááá! :D )

    Tyto produkty vypadají úžasně! Hlavně teda ten balzám na rty.Malinový,bože to musí být ráj! :D A pravda,jak píšeš,že aplikace není zas tak nejlepší,no co pro krásné rty ( pro krásnou vůni ) se musí trpět! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)