Stránky

streda 4. júla 2012

ESSENCE tónujúci krém

Hľadala som niečo ľahké ,na leto, namietso make-upu , ktorý používam. Pôvodne som rozmýšľala nad BB od značky Garnier , ale potom mi v drogérke padol pohľad na tento tónujúci krém

Ide o 24 - hodinový intenzívny hydratačný krém s trochou make-upu (a to doslovne). Mal by dokonale splynúť s pokožkou a dodať jej prirodzený a bezchybný vzhľad - aj keď v týchto teplách to asi nie je veľmi reálne :) Tónujúci krém je obohatený o oleje z broskyňových jadier a bobulí acai.Svieža ovocná vôňa má nabudiť zmysly.S uva/uvb filtrami .


Moje hodnotenie :
S krémom som sa zžila veľmi rýchlo. Je veľmi príjemný na pokožke- ľahučký, krásne , ale fakt krásne vonia. Má oranžovú farbu, ktorá ma spočiatku ľakala, ale po nanesení neostávajú žiadne fľaky ani nepoznať, že je v tube niečo takejto farby, prispôsobil sa mojej pokožke :)


Jeho cena je veľmi prijateľná - 2,70 € . Jediné, čo môže niekoho odradiť je, že jeho krycie schopnosti sú slabé a teda vhodné skôr pre pokožku, ktorá nemá problém s akné . Ako som však už písala - išlo mi o to, nájsť náhradu make-upu počas letných dní a v tomto ohľade nemám na tento výrobok značky ESSENCE žiadne negatívne vyjadrenia. Mojej pokožke sa páči a to je to hlavné :)!

Máte niekto skúsenosti s týmto výrobkom ???Boli ste spokojní???

2 komentáre:

  1. Vypadá moc dobře! Taky se po něčem takovém poohlížím, jelikož make-up je v tomto horku skoro sebevražda :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pomer cena a kvalita je výborný. Som s ním veľmi spokojná :) a fakt ma dostal hlavne tou vôňou :) Čo sa týka počasia - je už tak extrémne, že som to vzdala a pri týchto teplotách chodím úplne nature - nenamaľovaná :) A zatiaľ to prežili všetci, ktorí ma videli :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)