Stránky

sobota 7. júla 2012

Oriflame BODY SCRUB

Telový píling od ORIFLAME som si objednala najmä pre jeho vôňu, pretože mám rada svieže vône , ktoré nie sú sladké a ťažké a tento s názvom Caribbean Breeze - vonia po melóne. A to mám rada . Priznám sa, že si drogériu a kozmetiku radšej kúpim hneď v obchode, pretože si môžem o výrobku urobiť aký-taký dojem. Z Oriflamu som si objednávala po dlhých rokoch a musím sa priznať, že tento výrobok ma veľmi príjemne prekvapil, na rozdiel od ďalších, ktoré som si ešte zadovážila , ale o tom v ďalších postoch .



Na stránkach ani na výrobku nie sú bližie info , tak vám snáď bude stačiť aj moje posúdenie . Jeho cena je veľmi príjemná - 2,50 € .Obsahuje pomerne veľké červené zrnká a tým zbavuje pokožku šupiniek .Chcela som vyskúšať telový píling ,ktorý by pekne voňal a zároveň plnil základné funkcie pílingu.Tento spĺňa všetko, čo som od pílingu očakávala, nádherne vonia a pokožka je po nom krásne hebká. Pre mňa spolu so sprchovým gélom, ktory používam bežne, je to skvelá kombinácia na oddych po náročnom dni. Odporúčam.        


Poznáte ?? Používate ?? Čo vy na to ??
Teším sa na vaše komentáre :)
      

2 komentáre:

  1. Tento sprchový gel sice nemám, ale meloun je super a musí krásně vonět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som si objednala aj sprcháč a myslím, si,že to bude moja najobľúbenejšia letná dvojka :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :)