Stránky

streda 13. júna 2012

Outfit

Outfit je asi spred dvoch týždňov , ale keďže som nemala možnosť písať a publikovať pridávam ho aspoň teraz.Je to moje bežné obliekanie do práce , priznám sa , že mám najradšej jednoduché veci - nemám rada nápisy , prestrihy , zipsy , diery a pod . Pre niekoho možno nudné , ale to som ja-konzerva . Rada kombinujem farby , nenosím čiernu a občas mám chuť obliecť sa tón v tóne :)

Moje heslo : Hlavne pohodlne :) Aj keď občas sa utrhnem a idem skôr do pocitu , čiže za kočku :)




Taška F&F, nohavice a biele tričko z malého obchodíku, riflová bunda - second hand a šáľ-Terranova


Detail na hodinky


Cyklaménový pulóver - second hand


Balerínky F&F - staroružová farba.Tašku ste mohli vidieť aj TU

Ako sa vám pozdáva tento outfit ???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár :)