Stránky

utorok 1. mája 2012

Máj lásky čas

Som opäť tu :)
Uvedomujem si , že v apríli veľa príspevkov nebolo, ale bol to akýsi čudný mesiac. Niesol sa v znamení zmien, asi vo všetkých smeroch  môjho života - občas človek analyzuje a rozmýšľa, aby sa mohol posunúť ďalej. Teraz  by som to chcela vynahradiť  blogu a čitateľom. Venovať sa mu , tak ako sa patrí.
A čo mám nové ?? No... pred viac ako dvoma týždňami som oslávila narodeniny a podostávala som kopec darčekov, takže bude o čom písať - okrem oblečenia aj kozmetiku a samozrejme knihy a čo to som si kúpila aj ja :)
Pridám pár fotiek, aby ste mohli vedieť na čo sa tešiť :) a postupne sa budem venovať všetkým :)

 Pomarančovník od drahého

 Kytica ruží od našich

 Druhá kytica od babky

 Darček od ségry : maska , sprch.gél a balzám Yves Rocher - zatiaľ spokojnosť

 Matujúci krém a sérum z DM-našla som odporúčanie na tomto blogu  TU

 Micerálna voda  BIODERMA od mamy :)

 Noví kamaráti do zbierky a už pribudli aj ďalšie odtiene : odfotím-dodám :)

 Odlakovač a odličovač

 Moje najobľúbenejšie výrobky na vlasy - napíšem recenziu najmä na to Pantene :)

 Aby som nezahynula :) sladkosti a káva - moje neresti

 Krásne darčeky od najlepšej kamarátky - už sa teším, keď ich vyskúšam :)




 Samozrejme knihy :) Jedna od drahého, druhá od kamošky

 Antibakteriálny gél - pri psíkovi sa vždy zíde

Šedá taštička od mojej ségry :) je skvelá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár :)